A régebbi idők alapkérdése volt az agrárkereskedelemben a három "m": a mit, mennyit, mennyiért. A piaci verseny erősödése tovább bővítette a…
Könyvespolcra teszemKulcsszavak:
A régebbi idők alapkérdése volt az agrárkereskedelemben a három "m": a mit, mennyit, mennyiért. A piaci verseny erősödése tovább bővítette a megválaszolandókat, így előtérbe kerültek: a hogyan, a hol és a milyen kérdések is. Az Európai Unióhoz történő kapcsolódásunk egyik kulcsfontosságú követelménye az élelmiszer-gazdasági harmonizáció megteremtése, ezzel összefüggésben a piaci tevékenység színvonalának emelése, a közösségi marketing adaptálása. Dr. Gaál Béla ebben a könyvében - nemzeti és nemzetközi kapcsolatok tapasztalataira alapozva - új válaszokat keres az időszerű agrármarketing problémákra.
Kiadó | Mezőgazda Kiadó |
---|---|
ISBN | 9789638439529 |
Kötés | fűzve |
Terjedelem | 133 oldal |
Kiadás éve | 1995 |
Méret | 170x240 mm |
Képek, ábrák | 16 ábrával |