A könyv az agrármarketing alapfogalmának leírásával készíti elő a téma részletes kifejtését. Bemutatja a marketingmix elemeit, ezen belül hangsúlyosan…
Könyvespolcra teszemKulcsszavak:
A könyv az agrármarketing alapfogalmának leírásával készíti elő a téma részletes kifejtését. Bemutatja a marketingmix elemeit, ezen belül hangsúlyosan a terméket és a termékszolgáltatásokat, az értékesítési csatorna szerepét, az árat, a szállítást és a kommunikációt. Tárgyalja a mezőgazdasági vállalkozás és az élelmiszer-feldolgozás marketingstratégiáit, végül pedig az agrármarketing kiegészítő funkcióival foglalkozik, a logisztikával és az árutőzsdével.
Kiadó | Mezőgazda Kiadó |
---|---|
ISBN | 9789638439239 |
Kötés | kötve |
Terjedelem | 249 oldal |
Kiadás éve | 1995 |
Méret | 170x240 mm |
Képek, ábrák | 35 ábrával |