Menu

Hajdu Istvánné

Borpiac

2900 Ft

A borpiacon is azok a cégek sikeresek, amelyek piacképes értéket teremtenek, tudnak új piacokat szerezni és a már meglévőket megtartani. A folyamat a piackutatással kezdődik, hogy…

Könyvespolcra teszem
Kosárba rakom

Kulcsszavak:

szakkönyv    szőlészet és borászat    borpiac    piac

A borpiacon is azok a cégek sikeresek, amelyek piacképes értéket teremtenek, tudnak új piacokat szerezni és a már meglévőket megtartani. A folyamat a piackutatással kezdődik, hogy megismerjék a vevők szükségleteit, igényeit, azokat a tényezőket, amelyek befolyásolják a borfogyasztók vásárlói magatartását. A piackutatás kiterjed a piac szegmentumokra bontására és olyan célpiacok meghatározására is, amelyeket a vállalkozás a leghatékonyabban tud ellátni.
Ezeket az ismereteket tartalmazza könyvünk, közérthető módon tárgyalva a piackutatás alapvető elméleti összefüggéseit, módszereit és technikáit. A jobb megértést a borászatból vett példák és kutatási eredmények bemutatása szolgálja. 

Kiadó Mezőgazda Kiadó
ISBN 9789632862118
Kötés kötve
Terjedelem 208 oldal
Kiadás éve 2005
Méret 170x240 mm
Képek, ábrák 18 táblázattal, 12 ábrával

Kapcsolódó könyvek

A könyvet hozzáadtuk a könyvespolchoz

A könyv a kosárba került

Kedvezménykód