Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek…
Könyvespolcra teszemKulcsszavak:
Egy vállalkozás akkor sikeres, ha tud új piacokat szerezni, és meg tudja tartani a már meglévőket. A szerző azt a tíz legfontosabb alapelvet mutatja be könyvében, amelynek segítségével és alkalmazásával befolyásolhatjuk a borfogyasztók vásárlói magatartását, illetve a legjobb kiszolgálásban részesíthetjük vevőinket.
1. alapelv: A vállalkozás és a célcsoportok trendjeinek megtalálása.
2. alapelv: Folyamatos koncentrálás a célcsoportra.
3. alapelv: Legyenek erősségeink.
4. alapelv: Használjuk ki a piaci lehetőségeket.
5. alapelv: Legyenek határozott elképzeléseink.
6. alapelv: Jól megválasztott pozícióra és profilra kell törekedni.
7. alapelv: Nem szabad szem elől téveszteni a célokat.
8. alapelv: Ragaszkodni kell a tervekhez.
9. alapelv: Mindent meg kell tenni a jó célcsoportért.
10. alapelv: Az ellenőrzést nem szabad elhanyagolni.
Kiadó | Mezőgazda Kiadó |
---|---|
ISBN | 9789632865959 |
Eredeti cím | Buschenschanke und Heuriger |
Fordító | Márkus Pál, Molnár Eszter |
Kötés | kötve |
Terjedelem | 71 oldal |
Kiadás éve | 2010 |
Méret | 145x200 mm |
Képek, ábrák | táblázatokkal és fekete-fehér ábrákkal |
Sorozat | Borász akadémia |